10:51 Інклюзія або рівні можливості для кожного | |
Наша школа – це, здавалось би, звичайна загальноосвітня школа, така ж, як і тисячі інших шкіл в Україні. Та все-таки є різниця: вона стала одним з небагатьох закладів, які впроваджують інклюзивне навчання. Ключовий принцип, який лежить в основі інклюзивного підходу, полягає в тому, що школи мають бути відкритими для всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних, мовних чи інших особливостей. Ми намагаємось створити умови для навчання всіх дітей, в тому числі з вадами психофізичного розвитку. А саме: є відповідні програми, проводяться додаткові заняття з учнем, хворим на ДЦП. На сьогодні інклюзивно навчається один учень. Класний керівник Дорошенко О.Д. та колектив учителів, які викладають у 6 класі, вчать досягати згоди у вирішенні шкільних проблем, основам поведінки здорових дітей з однолітком, що має особливі потреби. Матвієнко М.Є. та Дорошенко О.Д. під керівництвом психолога Романенко Д.М. корегують психічний розвиток особливого учня, Іванько Л.М. займається корекцією фізичного розвитку через різні види та форми занять: малювання пластиліном, спільний похід до магазину, сніданок «Рівний з рівним», через різноманітні фізичні вправи. Наш Денис навчається жити в шкільному колективі, а ми навчаємось жити поряд з особливими дітками. | |
|
Всього коментарів: 0 | |